Jesteśmy wspólnotą "uczącą się", która dąży do
wielostronnego rozwoju osobowości ludzkich.
Jako członkowie szkolnej społeczności osiągamy wyniki optymalne do swoich możliwości.
Kształcimy i wychowujemy uczniów na miarę XXI wieku,
tak by potrafili radzić sobie w zmieniającej się rzeczywistości.
Pracuje tu
wysoko wykwalifikowana kadra pedagogiczna, która na bieżąco udoskonala poziom swego wykształcenia.
Szkoła chce wspierać rodzinę w jej pracy wychowawczej, mądrze towarzyszyć uczniowi w jego rozwoju oraz stwarzać mu wartościowe środowisko wychowawcze.
Nauczyciele i rodzice mają poczucie wspólnoty celu, którym jest wszechstronny rozwój dziecka.
Staramy się by absolwenci posiadali umiejętności wyrażania własnych opinii i odnalezienia się w aktualnych realiach.
Szkoła wychowując:
-
rozwija u młodzieży poczucie odpowiedzialności oraz dyscypliny pracy i nauki
- upowszechnia wśród młodzieży wiedzę ekologiczną oraz kształtuje właściwe postawy wobec problemów ochronnych środowiska
- umożliwia zdobycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do uzyskania świadectwa ukończenia szkoły
- umożliwia absolwentom dokonanie świadomego wyboru dalszego kierunku kształcenia i wykonywania wybranego zawodu
- sprawuje opiekę nad uczniami, odpowiednio dla ich potrzeb i możliwości szkoły
Szkoła
kształci na wysokim poziomie, który gwarantuje bardzo dobre przygotowanie uczniów do następnego etapu edukacji oraz życia we współczesnym świecie. Nasi uczniowie od lat odnoszą sukcesy w nauce
i sporcie, uczestniczą z powodzeniem w wielu konkursach.
Nasza szkoła od początku swojego istnienia dążyła do wypracowania optymalnych warunków wielostronnego rozwoju osobowości uczniów, stwarzania warunków
dla rozwoju zainteresowań i talentów w rozwoju
w różnych dziedzin wiedzy oraz umiejętności. Uczniowie uczą się w szkole języków obcych.
Szkoła zapewnia:
- kompetentnych nauczycieli i wychowawców
- opiekę, przyjazne, bezpieczne i korzystne dla zdrowia warunki edukacji
- poszanowanie praw ucznia
- warunki prawidłowego rozwoju psychofizycznego i rekreacji
- możliwość poznawania regionu i kraju